Alla inlägg den 8 augusti 2016

Av Ida Hedqvist - 8 augusti 2016 15:00

 

1 : Vad har du på dig ? Mjukisshorts och en pepescup tröja

2 : Har du varit kär? Mjaa
3 : Har du någonsin haft ett hemskt avslut på ett förhållande? Typ, fast vi var bara på g

4 : Hur lång är du? mellan 1.60 och 1.64
5 : Hur mycket väger du?  Vet ej
6 : Några tatueringar ? Nope, vill ha nånting vid handleden senare
7 : Några piercingar ? Hål i öronen, vill ha i naveln oxå
8 : OTP? Delena, Stelena, Chair, Steroline, Stydia, Stalia, Allisaac,Scallison och Derek är goals själv
9 : Favorit serie?  The vampire diaries, Teen Wolf, Gossip Girl, sen filmserie typ är Twilight
10 : Favoritband ? Har inget tror jag
11 : Något du saknar? Tiden jag mådde bra och hade vänner, Mormor
12 : Favoritlåt ? Vet ej lyssnar bara på deep musik
13 : Hur gammal är du ? 14
14 : Stjärntecken ? Väduren
15 : Kvalitet söker du hos en partner?  Omtänksam, inte skämmas över mig, ROLIG!
16 : Favorit ordspråk ? Gillar de som motiverar mig eller stämmer in på mig typ
17 : Favorit skådespelare ? De flesta i mina favoritserier/filmer
18 : Favoritfärg ?  Grå, Svart, Vit, Marinblå å ibland rosa
19 : Hög eller låg musik ? HÖG!!

20 : Vart går du när du är ledsen ? Ut å går, min säng eller på mitt tak haha
21 : Hur lång tid tar det dig att duscha ? Olika
22 : Hur lång tid tar det för dig att göra dig iordning på morgonen ? mellan 30 min - 1.5 h
23 : Har du någonsin varit i ett fysiskt bråk? Ja säkert, alla bråkar med mig
24 : Turn on? Mysig, luktar gott, ha bra utseende helst
25 : Turn off ? Taskig/slår en, luktar illa, ohygienisk
26 : Anledningen till att du började blogga? Elina gjorde d haha

27 : Rädslor? Sociala sammanhang, hälsenor, spindlar
28 : Det sista som fick dig att gråta ?  Gråter över allt och inget så
29 : Senaste gången du sa att du älskade någon ?  Idag, fast jag skrev det doe
30 : Betydelse bakom ditt blogg namn ? Mitt efternamn fast med "en" i slutet
31 : Senaste bok du läst ? Vet ej men ska beställa alla twilight
32 : Den boken du läser just nu ? ingen, ska börja
33 : Senaste serien som du såg ? eeeh, tvd eller teen wolf
34 : Senaste personen du pratade med ? Min storebror tror jag
35 : Relationen mellan dig och den person du senast fick ett sms av? Min ridlärare haha
36 : Favoritmat ? Grillat eller donken
37 : Plats du vill besöka ? Norge hahah
38 : Sista platsen du besökte? Vet inte hahha
39 : Har du någon crush? EH JA, kändiscrusher mest doe
40 : Senaste gången du kysste någon ? LONG TIME AGO
41 : Senaste gången du blev förolämpad ? Säkert nyligen
42 : Favorit smak av sött? Choklad
43 : Vilka instrument spelar du? Inga
44 : Favorit smycke ? Min klocka
45 : Senaste sport du spelat? Rider
46 : Senaste låt du sjöng ? Fly away med Sofijah tror jag
47 : Favorit raggningsreplik? Har ingen
48 : Har du någonsin använt det ? Nej
49 : Senaste gången du umgicks med någon? Nån dag sen
50 : Vem vill du ska svara på dessa frågor ?  Alla som vill  


Nu har ni fått lära känna mig lite bättre 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


02:a, instagram: idahedqvist02

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards