Direktlänk till inlägg 14 augusti 2016

i'm sorriiiiii

Av Ida Hedqvist - 14 augusti 2016 00:41

Hej på er!! :)


Jag vet att jag inte alls vart aktiv, sorry!!!

Men jag har två saker att skylla på faktiskt, så försöker smita undan med de som ursäkter.


först är det för att jag har haft världens idétorka så jag har inte haft något att blogga om, funderar på om jag ska börja skriva om mina dagar när jag har idétorka bara för att få upp något, men jag gör oftast inte så mycket varierade saker om mina dagar, alla ser likadana ut!

Sen har jag i onsdags åkt 70 mil fram & tillbak för att provrida och köpa en ny häst då min C-ponny var för liten. 

Hästen heter Grazuolé men jag kallar den Grace, den är mörkbrun och 6 år gammal.


Förresten, när skolan börjar kommer jag nog få in lite mer rutiner i vardagen och då kanske jag inte kommer glömma bort bloggen lika lätt, förhoppningsvis!


Förlåt för ett snabb ihopslängt och dåligt inlägg, men kände att jag behövde uppdatera :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida Hedqvist - 8 augusti 2016 15:00

  1 : Vad har du på dig ? Mjukisshorts och en pepescup tröja 2 : Har du varit kär? Mjaa3 : Har du någonsin haft ett hemskt avslut på ett förhållande? Typ, fast vi var bara på g 4 : Hur lång är du? mellan 1.60 och 1.645 : Hur mycket väger du?  V...

Av Ida Hedqvist - 4 augusti 2016 16:30

Hej på er!   Jag skrev här om dagen om "perfekta liv" och i det inlägget skrev jag om att många inte är nöjda med sin kropp och sitt utseende och så vidare. För er som har kroppkomplex, ni är inte ensamma, det finnns många fler!   För er som ...

Av Ida Hedqvist - 4 augusti 2016 15:48

Hej igen!   Kunde inte uppdatera igår tyvärr då jag var och kollade på hästtävling (dressyr) hela dagen. Jag är hästskötare (kind of) till min mammas häst som en tjej vid namn Bella rider och hon tävlade igår. Hon red 2 klasser och kom trea i...

Av Ida Hedqvist - 2 augusti 2016 03:42

Hej på er!   I filmerna bygger de alltid upp det perfekta livet, kan de lixom aldrig bara visa oss hur livet egentligen är? Livet består av en massa motgångar, alla är inte älskad från första dagen de kliver in på skolan, men i filmer är det al...

Av Ida Hedqvist - 30 juli 2016 23:54

Hej på er allesammans!   Jag hade tänkt börja blogga haha, fett stelt men i alla fall... här kommer 9 fakta om mig   1. Jag heter Ida Hedqvist 2. Jag är kvartsnorsk. 3. Jag rider och har gjort sedan jag var 2 år gammal. 4. Idag är jag 1...

Presentation


02:a, instagram: idahedqvist02

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards