Alla inlägg den 4 augusti 2016

Av Ida Hedqvist - 4 augusti 2016 16:30

Hej på er!


Jag skrev här om dagen om "perfekta liv" och i det inlägget skrev jag om att många inte är nöjda med sin kropp och sitt utseende och så vidare. För er som har kroppkomplex, ni är inte ensamma, det finnns många fler!


För er som inte vet vad kroppskomplex är så är det väl ungefär att man inte trivs över vissa saker med sin kropp eller inte alls i sin kropp. Man kanske inte gillar sin näsa sina ögon, sina ben, ja man kan ha komplex över typ vad som helst!


Jag har komplex vissa dagar men andra inte, eller alltså jag har ju alltid komplex över det men vissa dagar har jag lättare för att leva med de delarna på min kropp och andra dagar tycker jag verkligen att det är jobbigt. Här är mina fem största (eller de jag har komplex över oftast) komplex!


1. Mina lår

2. Min mage

3. Mitt ansikte 

4. Mina axlar

5. Mina fötter

 

1-4 stör mig mest men 5 är mest om jag ska bada och sola.

3 är lite olika vad jag inte gillar men oftast är det formen på mitt ansikte, och min näsa.

 

Det är inte så många som vet att jag har komplex/inte gillar detta med mig själv så blev lite nervös över att ladda upp det!



Hoppas allt är bra med er, hejdååå!!

 

Av Ida Hedqvist - 4 augusti 2016 15:48

Hej igen!


Kunde inte uppdatera igår tyvärr då jag var och kollade på hästtävling (dressyr) hela dagen.

Jag är hästskötare (kind of) till min mammas häst som en tjej vid namn Bella rider och hon tävlade igår.

Hon red 2 klasser och kom trea i första, i andra klassen kom hon 1:A!!!

Det var hennes första vinst och de kammade med sig 2 rosetter hem.


Idag hade jag inget speciellt att skriva om men ska faktiskt åka till Gretha och sova där, vi ska nog tälta. 

Gretha är min allra bästavän och har varit det sen sommarlovet mellan 6:an och sjuan (c:a ett år) men tyvärr har vi knappt hunnit träffas alls i sommar och det är jättetråkigt, men nu ska vi det i alla fall.


Jag funderar på att lägga upp ett till inlägg idag, om jag hinner skriva klart det innan jag ska till Gretha blir det ett till.


Hejdåå, hoppas allt e bra med er!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


02:a, instagram: idahedqvist02

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards